Friday, May 8, 2009

saya mewakili........

salam.....

malam ni salah sorang geng kita dah meninggalkan tanah kluang ni utk berjuang...cheewah..

AKMAL SYAFI DOREYAT telah selamat memulakan perjalanan ke matrix!! hehheehe....sempat lagik dy kol aku tadik minx sebutkan pape barang yg mgkin dy terlupa nak kemas.. last2 dokumen pndaftaran pelajar tu gak yg dy lupe...ngeh3...

u'll b always in our heart bro!!

sorang dah pegi....lepas ni sapa lak yg menyusul ek... to geng yg dah nak pi matrix, do roger tarikh sebenar korang pegi ngan mase skali...so membe2 yg tinggal leh doakan korang slamat dalam perjalanan....SYAFI dah pegi, semoga dy berjaya dalam segala cita2 dan impian dy....
GO GO CHAIYOOOOK!!!

hope hubungan persahabatan ni kekal selamanya and do always remember each other k......

sekali kita berSAHABAT, berSAHABAT kita selama-lamanya...

bye, gud luck to all...salam....

5 comments:

mAdi said...

syafiii....

aku xkan lupekan ko...
huhuhuhu...

pape pun...
gud luck r..
doakan aku gak k...
ko memang best!!!

chaiyok2..gambateh!!

JiHaN said...

huwaa..
knpe smua nk tinggalkan aku ni..
psni spe la yg akan myusul..
hu..

gud luck syafi..
all the best kt sne..
gudluck3..
bye2..:(

Al Falah Al Has said...

pe??

syafi dah blah???

cepat nye..sob3..

syafi aku x kn lupekn ko..sentiase ade kat dlm ati aku..cewah..

go go chaiyok..

Al Falah Al Has said...

c0p3..

ayat ko syahmee...
die telah pegi..cm plek je..cm bw mksd len je..

ko jgn gtu...die mude lg k..

khoja.syahmee said...

falah-
aku bkn maksod camtu, ko jgn salah anggap plak k...