Friday, May 29, 2009

..try tengok...terBUNGA lak...wakkak..

..assalamualaikum..

~dihadapan orang yang kita cintai dan sukai~

Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang.


Tapi di depan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.



Di depan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga.


Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.



Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku.


Jikalau kita melihat mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.



Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata.


Di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja.




Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu.


Di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.



Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cinta.


Tapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka.



Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis.


Bila orang yang kita suka menangis, kita akan membuat dia gembira


..sweet kan..aku jmpa kat blog yg nm pemilik blog tuh sm nama ngan aku..TIPAH n lagi satu ...dia sama tmpt ngan syafi....wakakak....MATRIK GOPENG,PERAK...wakka...SMUA...SAPE YANG NAK NENGOK WAYANG NGAN AKU ...PLEASE msg AKU...PEH BOSN GLEW DA STAT CUTI.....sory post yg agak menyentap jiwa...wakakka...SJAK BLEW AKU JD MINAH BUNGA NIH...huhu..


..wassalam..buzz..[O_o].....

3 comments:

JiHaN said...

wah3.
brbunga2 ayatnyer pah.
tp bgos r ayat2nyer 2.

agak sentap gak r bce.
tp mmg mnarik.
huhu.

falah said...

wah3..

pah kompom ko amek dr buku teks f6 kn???

muahahaha...

p/s: tidakku sgke pah mnjadi minah bunge..muahaha

fahmy4tographer said...

huhuhu...tak thu plak aq ko ni jiwang gak...huhuhu...tp bgus gak ayat ko 2..hehehe...cuti watpe jer kat umah???