Monday, April 20, 2009

best friends forever..

x lama ag,, smua da nak gerak g matrik..tinggalla aku sorang2 kat sini..bak kata amer,,terkapai sorang2..huhu..xpela..pape pn, korang doakan la ek aku terpilih untuk smbung CAT kt uitm..resultnyer 20 mei nanti..kalo dapat, alhamdulillah..kompem aku g sne..mne tau smpt ag aku nk jmpe yuna ke..heheheh..pape pn, bila da kat tmpt org nnti, pndai2 la jge dri ek..bukannya mcm kt skola ag nk men2..mse ni la korg kne struggle habis2an..aku msti rndukan korg smua! & harapan aku, geng cyber x kan putus..huhu..

sebelum kite smua ke haluan msing2,aku ade wt photo edit kt imikimi.com..

my friends are pretty awesome

alamak trbesar la plak..korg klik jela link kt bwh skali 2 kalo nk tgk dgn lbey jelas..tp kalo link 2 x ley tekan,,pndai2 la korg copy link 2 n bukak kt tab @ window len ye..n aku nk mnx maaf sbb..gmbo2 2 smua gmbo curi..hahaha..aku men amik je kt fs korang..tp gmbo yg pling aku ske,,gmbo syafi..sempoi jek..:D ini sebagai salah 1 kenangan yg dpt aku abadikan sbelum kte smua memblahkan dri..huhu..gmbo 2 just ley embed je..tp kalo korg nk edit sndri ley..g je kt imikimi.com..n kat bawah ni link aku kt imikimi..ade la sket2 gmbo yg aku edit..kalo x puas hati,,gtau la ye..ngee..chalo betti..

http://imikimi.com/princess_caspy



"Mungkin benar tatkala kita kehilangan barulah kita menyedari..Mungkin benar saat kita trluka barulah kita mngerti..Mungkin benar bila kita rasakan rindu yg sangat dalam barulah kita tahu seberapa besar makna dan erti seseorang bagi kita.."


"Dlm jauh sbuah prjalanan, Allah amanahkan sbuah prjuangan, terimalah dgn kkuatan, kdg2 sakit yg mndatang, kdg2 teman x sehaluan, kdg2 kcemerlangan gagal dicapai, namun itulah ujian, mencari iman yg teguh..Semoga terus bersabar dlm prjuangan, kuatkan kakimu di jalanNya.."

3 comments:

Anonymous said...

huhuhuhuu....

pape pun yg berlaku pasni....

aku akan sntiase rindukan korg...

hopefully hubungan kte xkan putus smpai bile2 k...

jgn lupe koling2...

xpun mesej pun jadik r....hehehe...

doakan kjayaan kte k...aku sntiase doakan korg...kat mne pun korg berade....huhuhuhu....

miss u all....muahksss....(^_^)

Al Falah Al Has said...

go go jihan..

xpe2..rezki ade dimane2..jgn riso..

bykkn berdoa..insyaALlah ade yg terbek utk jihan kelak..

btol3..semoga ukhwah kite smue berkekalan..amin..

nnt keep in touch k..

x kire r korg kat ne..

kat utan ke..laut ke..pantai ke..gua ke..hahaha

syafi said...

waaaaaaaaaa.....
act,,skng ni kan aku ngah sebak gilos..
yela masing2 pasni da bawa diri g tmpat len...
dah la aku kat perak...
pastu ngn korang bape mggu jek lg...
sdeynye...
x pela...
aku redha...
emmm jihan,,jgn risau...
aku x kan lost contact or lupekan korang..
korang pon same taw...
jgn lost contact ngn aku..
rajin2 mesej aku taw...
ye jihan..
huuuuuuu sdey...