Friday, March 20, 2009

korang pasan x?

korang pasan x?
kite makin kurang contact antare satu same len?


korang pasan x?
hubungan kite kekadang cam renggang jew?

korang pasan x?
the cyber team cam ilang seri?

korang pasan x?
kite cam dah x happening cam dlu2 lagik?

korang pasan x?
kite sume x sepatutnye bersikap camni?

korang pasan x?
klu masing2 dah bawak haluan sendiri, cyber team mungkin akan terbubar dgn sendiri?

korang pasan x?
memasing ade prasaan sayang kpd sume ahli cyber team?

korang pasan x?
yg aku nak cyber team; jadik BFF 4 eva taw?

korang pasan x?
yg aku hargai korang sume sbg kawan2 aku, aku x kan pnh lupe korang sume, no matter wat happen taw.....

korang pasan x?..........
hmmmmm...

5 comments:

Al Falah Al Has said...

pah..dah de blog..

pe lg tulis r psl aku..

geng cyber ko ni..

Anonymous said...

wuu..

sedehnyee..

jgnla lost contack ye..

- nabila -

Jihan Wahab said...

aku nk ngis..
huwaaa..
huhu..

tpah said...
This comment has been removed by the author.
tpah said...

..aku x suke post nih..

..smua nk sdey...

..come on guys...CHEER UP...

..nih sbb lina xde kew sbb sesedey..

..AKU X SUKE...kalu pkir cmnih..

..mybe bley jd tau...SO NEGATIV...


Ketika kau merasa sendirian dan teman-temanmu terlalu sibuk untuk menghubungimu...
Allah SWT selalu berada disampingmu.

..nih igt nih..