Friday, June 26, 2009

doakan kejayaanku..

salam. wah. nampaknya post falah kat bawah ni memang menyentuh hati. very nice post falah. MySpace teringat masa geng cyber selalu gather sama2 dulu. erm kalo panjang umo & diizinkanNya, dapat la kite semua gather balik. huhu. rindu korang semua. MySpace


pejam celik, masa semakin mencemburui aku. haha. rasa cam sekejap je masa berlalu. tup2 da nak gi sambung belajar. MySpace & esok, aku bersama falah akan memulakan kehidupan baru di tempat baru. actually memang r excited tapi agak takot sikit. x tau la kenapa. sebelum ni maybe berkepit ngan family je. so bila nak berpisah ni, rasa cam cuak pun ade. tapi xpela. inilah masanya untuk aku berdikari, menjadi seorang wanita yg matang & tabah. ceh ayat. haha. jauh perjalanan, luas pengalaman. heee.

di sini, saya, siti nur jihan wahab ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih buat geng2 cyber, iaitu falah, syafi, syahmee, madi, nabila, pah & lina. berkat doa korang semua, interview aku hari tu berjaya & esok aku akan mula meneruskan perjuangan untuk mengejar cita2. huhu. terima kasih banyak2. thanks a lot. MySpacewat pah, thanx sebab datang uma kite tadi. dapat jumpa jap pun jadila. tengok2kan mak kite ek nanti. huhu.

so awal pagi esok aku akan bertolak ke shah alam. kalo ade masa nanti, aku akan update blog ni untuk latest information. pape pun, thanx sebab jadi kawan2 aku n aku sangat hepi + bangga sebab jadi kawan korang semua. korang, jaga diri baik2. study rajin2. kalo ade pape ke, roger je k. kalo rindu2 ke, call je. x pun mesej je. hehe. taking care. gonna miss u all. doakan kejayaan kite bersama k. gud luck semua. always remember each other. keep in touch. thanx 4 everything. good luck! bye. muahhhhh. MySpace

Hidup memerlukan pengorbanan. Pengorbanan memerlukan perjuangan.
Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan.
Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

MySpace

No comments: